OfficeDepot.cz

Cashback & Shopping Points

  • 2% + 3 za 3200 CZK nákup
  • Akceptováno Online nakupování

Kontakt

  • Kontakt
    Tel: +420 233 313 017
    Fax: +420 220 511 226
  • Důležité!
    Před nákupem zkontrolujte, prosím, že má Váš prohlížeč správně nastavené Cookie . Všechny další důležité informace k tématu online nakupování naleznete v našich FAQs !
  • ID Partnerské společnosti
    409000057

Podmínky

U této Partnerské společnosti bude jako základ pro výpočet Vašich nákupních výhod použita hodnota nákupu bez DPH, protože to představuje standardní odměnu u této Partnerské společnosti.

Popis

Kancelářské potřeby - internetový velkoobchod s garancí dodat kancelářské potřeby zítra nebo zdarma po celé ČR. Kancelářský nábytek, kancelářský papír, kancelářská technika, občerstvení a drogerie, vše doručíme až do vaší kanceláře!  

Naše společnost navazuje na úspěšnou tradici společnosti Papirius, která na českém trhu působila od roku 1993. V roce 2007 spojili s americkou nadnárodní korporací Office Depot.

Nyní jsme jedním z největších dodavatelů kancelářských potřeb na světě. Nyní působíme v 52 zemích po celém světě, provozujeme více než 1500 maloobchodních prodejen, zaměstnáváme 41000 zaměstnanců a naše roční tržby přesahují 15 miliard dolarů.

 

Proč nakupovat od Office Depot?

- máme dlouholetou tradici

- máme na českém trhu velmi dobré jméno

- poskytujeme unikátní garanci dodání zboží Zítra nebo zdarma

- držíme více než 6500 položek stále skladem

- dbáme na ekologii (program Stromy pro život)

- splňujeme certifikace a řídíme se standardy norem ISO 9001, 14001, 27001    

 

Upozornění: Tento partnerský program není určený pro subjekty státní správy.  

 

* V internetovém obchodu OfficeDepot.cz mohou nakoupit pouze živnostníci a firmy.  

* Poukazujeme na to, že veškeré úhrady z nákupů u tohoto obchodního partnera přináleží výhradně firmám, pro které bylo eventuální zboží objednáno, a nikoliv soukromým osobám. Pokud by nákupy byly dělány přes soukromé, a tím pádem nezaregistrované firemní členství, musí se objednávající členové postarat o to, aby firmy, pro něž je eventuálně objednáváno, o tom byly informovány a aby existovala shoda ohledně toho, jak budou používány úhrady související s těmito nákupy.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
* V závislosti na typu produktů zakoupených u Partnerské společnosti se mohou lišit výše odměn a marží. Informace uvedené na této webové stránce jsou z tohoto důvodu bez záruky.